divendres, 26 de desembre del 2008

vull ser caganer

Es veu que al carrer de casa
volen fer un pessebre vivent
i truquen de porta en porta
perquè diu que els hi falta gent
i doncs que volen que els digui
jo no tinc mai un no per ells
i quan em van venir a veure
els vaig deixar anar de dret:
jo no vull ser rei
ni camell ni patge
ni ser Sant Josep
que aguanta la vara
de Verge no puc
amb aquesta cara
vull ser el caganer
i passar el Nadal amb el cul al aire
jo no vull ser àngel
que fa molta rasca
i es passa la nit
penjat dalt d’un arbre
si em deixeu triar
el que em doni la gana
vull ser caganer
i passar el Nadal amb el cul al aire

1 comentari:

Roser Ortiz ha dit...

Lletra i a la foto els Ai Ai Ai, dins del circuit de folc a Sant Celoni

en fi,segueixo fent i pensant amb la expo (8 de gener a Cardedeu), i buscant concerts per fugir de la fantasmada del nadal...

SALUT!!!