dilluns, 7 de setembre del 2009

Después del ultimo adiós

Le tengo miedo al día que ya no estés aquí
a ese momento en el que te alejes de mi
le tengo miedo al día en que dejes de existir
y al no saber si podré o si querré vivir sin ti.
Cuando ya estés lejos
cuando ya se apague tu voz
después del ultimo adiós
seguirás estando, dentro de mi corazón.
Y el eco de tu voz...
Me desespera pensar en lo que será
despertar sabiendo que tu no vas a estar
se me cae el mundo ante la posibilidad
de no poder sentir ya tu presencia nunca mas.
Me da tanto miedo
el no saber respirar
o el no quererlo hacer mas
y el que este vacío se me haga infinito y mortal.
Temo a no ser capaz
de poder superar
el vértigo que me da
asomarme a ese inmenso pozo de tristeza y soledad.
Temo a no ser capaz
de poder soportar
el dolor de tu ausencia
cuando sea demasiado tarde ya.
Pienso y no lo quiero pensar
sueño y me da miedo soñar
no me atrevo a pensar en ti
lejos de aquí, lejos de mi

2 comentaris:

Roser Ortiz ha dit...

A les fotos i lletra d’Habeas Corpus divendres passat a Santa Perpètua de Mogoda.

Hi havia festa major a Sant Celoni però com sembla que aquest any han preferit tirar per orquestres, i a mi sincerament no em motiva gens, veient la bona opció d’anar a veure Berri Txarrak i Habeas Corpus doncs no m’ho vaig pensar dos cops...

Habeas Corpus és un grup que m’agrada veure en directe, l’espectacle i potencia musical.

Em van dedicar una cançó cosa que sempre fa il·lusió, aquesta és la lletra. Al acabar el concert era tard, molt tard i vem marxar, però des d’aquí els hi dono les gràcies...

SALUT!!!

Anònim ha dit...

Posen molt les piles,100% recomanable veure´ls en directe, això sí, akest kop vaig desestimar això de donar voltes mentre sona la de" manode hierro".. a lhatortxu
vaig nar per terra, por dios i por e- sort ke un nen em va collir de sota sabates varies.és tota una experiència! jajajaj

Ns veiem al pont!
M.