dimarts, 28 de setembre del 2010

Esperit de llibertat...

Vull viure entre herbes,
vull cuidar el meu hort.
M'ensiborno amb l'esperit de llibertat
sembla, sembla un antic somni dolç d'amor
d'un vell morrut hippiós, grenyut, sarnós, escarràs, geniüt
No tinc res a perdre dins aquestes quatre parets sol
que m'inunden de valorpel sol fet d'estar entre barrots
per acabar esquitllant d'aquest món.
Encenc rialla amb un bon misto, és clar
però no tinc res més a fer serà que no puc
canviar de voravia, no respiris sí, sí no és maria.
Vull córrer entre gladiols morint curull d'esperit del pol·len
pres d'un delit sóc desaforat, sé que és lo que hi ha,
per seguir a gust, a gust, a gust d'algú que fuig, a gust a gust
a gust d'algú que fuig.
Anant tot xino-xano, xino-xano, xino-xano, xino-xano
filaré prim per poder estar feliç almenys un quart amb mi,
si més no rient amb un bon amic,
sense cap regust, regust, regust,
tan sols un quart amb mi, sense cap disgust
Mai no és tard per viure nuu amb mi o dormir sol
cremant un bon rostoll d'angelina
fum verd fosc anem fumant, anem fumant tots dos
fum verd fosc anem fumant, anem fumant tots dos
dins d'una catximba dorm, dorm
El perfil sense cap traç té draps bruts amagats, ja ho saps.
L' univers mort dorm dins d'una catximba d'or, rovell merdós.
L' orgull per be el sang pren molt bruscament,
Bona nit cargol!

1 comentari:

Roser Ortiz ha dit...

Lletra Adrià Puntí. a les fotos d'en Belda i els Badabadoc a la Festa Major de Vilafranca.

SALUT!!!