dimecres, 17 de març del 2010

Premis Enderrock'10

Amics de les Art i Cesk Freixas
El presentador de la nit: Òscar Dalmau
Élena (una de les Mazoni)
La Pegatina
The Pepper Pots
Gerard Quintana
Anna Roig i l'ombra de Ton Chein
Ens vam retrobar una nit d'estiu
en un cicle especial de cinema francès a la fresca
el meu pla era tornar aviat
però al final tot es va allargant
i els dos vam decidir sortir de gresca.
Se'ns va fer tard,
va dir: "no agafis el cotxe si vols et pots quedar,
que al pis tinc un quarto exprés per convidats"
I et deixo aquí un cobrellit
perquè ara no però després fot rasca, ja ho veuràs.
Si tens gana o vols aigua tu mateix
pots fer com si fossis a casa.
La manera com va dir bona nit i va picar l'ullet
era facilment malinterpretable.
Vaig augurar una nit per la posteritat
fer un cim, fer un vuit, fer quelcom
difícilment igualable.
Però ja no passava res
només aquell silenci trencat pel meu somier
potser no era el seu tipus
millor que no fer res.
I en una pared al fons
imprès amb blanc i negre hi havia un poster d'en Godard
potser podria dir-me perquè em ballava el cap.
Ai Jean Luc, ai Jean Luc
vull entendre-ho però no puc
Ai Jean Luc, ai Jean Luc
Ell va dir que amb casos com aquest
no es tracta de ser més guapo o ser més lleig,
sinó d'estar convençut de fer-ho.
Jo vaig dir "ja, però si ara hi vaig i ella no vol després què,
després tot això acaba sent un rotllo patatero.
Em va convidar a fumar
i en un plano seqüència
una frase magistral
una dona és una dona,
no et preocupis, tant se val.
L'endemà vam esmorzar
ni tant sols vaig mirar-la
i a l'hora de marxar
ella em va fer un petó
que encara no sé interpretar.
Ai Jean Luc, ai Jean Luc
vull entendre-ho però no puc
ai Jean Luc, ai Jean Luc

2 comentaris:

Roser Ortiz ha dit...

Lletra Amics de les Arts.

Ahir, va ser la gran nit dels Premis enderrock, amb uns clars guanyadors els Amics de les Arts entre molts d'altres...

SALUT!!!

nenanuri ha dit...

Llàstima que no donin també un premi a la millor fotògrafa del moment.

Perfectes Roser!!!!!

Tu si que vals!!!!!