dimarts, 27 d’abril del 2010

I amb moto xupu pa pa pa...

I amb moto xupu pa pa pa,
i amb moto xupu pa pa pa.
Ai!, quan engego la moto,
quin orgasme sideral!
És com si d’un glop em fes
tota l’escala social.
Amb moto xupu pa pa pa,
i amb moto xupu pa pa pa.
"Gafat" a les seves banyes,
i "xafant" boles al seient,
amb tot ella sóc terrible,
sóc pitjor que en "Frankinstein".
Amb moto xupu pa pa pa,
i amb moto xupu pa pa pa,
i amb moto xupu pa.
Agafades al darrere,
hi duc nenes de bandera
que s’arrapen com llagostes,
pel Garraf, quan fem les costes
arribant al lloc precís;
i amb l’excusa de fer un piz,
rodolem tots dos per terra
i ens muntem la nostra guerra...
jo...jo i la moto...
la moto... la moto... mmm... la moto...
la mo o o o o o o o toooooo...
la motomotomotomotomotmoto
la moooooooooo... la moooooo...
Passeu amb el meu funeral
si un bon dia me la foto;
a mi poseu-me a un forat,
però arregleu-me la moto.
Sí, sí, sí.
Amb moto xupu pa pa pa,
i amb moto xupu pa pa pa.
Sóc pedal, jo sóc bugia,
sóc la roda i sóc pistó,
m’accelero, corro i freno,
sóc la moto que duc jo.
Amb moto xupu pa pa pa,
i amb moto xupu pa pa pa,
i amb moto xupu pa pa pa,
i amb moto xupu pa pa pa,
i amb moto... ai, ai, ai
Ai, que me la fotu, ai que me la fotu...

2 comentaris:

Roser Ortiz ha dit...

Lletra i a les fotos en Pere Tapias al CAT a Gràcia...

SALUT!!!

Ray Molinari ha dit...

Molt bones fotos Roser. I pensar que el noi amb cara nen que acompanya al mestre Tapias es el guitarra de Zivil....