dilluns, 16 de juny del 2008

No trobo casa meva!

Torre amb piscina amb jardí privat
ix pessetes el metre quadrat
zona tranquil·la amb vistes al mar
a 10 minuts de la capital.
Per l’autopista només un salt
i a 500 metres els Catalans
si truca ara ens hi trobarà
la senyoreta Maite el convencerà.
Ple d’ocellets, esquirolets i papallones i bolets
de llenyataires, pastorets i pescadors i pagesets
mira quin bé de Déu! quina ufanura!
un raconet feliç tot envoltat de bosc
lluny de la vida grisa es venen nius d´amor
tot això eren vinyes, tot això era blat
tot era verd, tot era camp sembrat
no trobo casa meva!

5 comentaris:

Roser Ortiz ha dit...

A la foto els Ai Ai Ai aquest divendres passat a la plaça de la vila de gràcia.

SALUT!!!

Anònim ha dit...

que, aprofitant l'internés i fent dues actualitzacions diàries?

Anònim ha dit...

Ja tens internet? Molt bé!!!
Ara seràs una maquina i podràs controlar al personal millor!!
Salutacions

Anònim ha dit...

Molt gràfica la cançoneta. Això és l'especulació immobiliària.
Visca el segle XXI.
Roser, on et fiques t'envio correus i no respons. Què fas intensius de concerts? Ja sé que estem en temporada alta, però deixa una mica de temps per als teus fans.

Anònim ha dit...

Bon dia i bona hora! Aquests dies m'ho estic perdent tot. Avui per fi m'he posat una mica al dia, però ja saps que fins la setmana vinent no hi seré tota.
Quin luxe tenir internet a casa per a tu sola! Ja saps que a mi això no em passa perquè quan tinc una estona, sempre està ocupat.
Sort que quan sóc a la feina si que ho puc mirar.

Molt divertits els Ai Ai Ai, i la senyora que hi ballava no té desperdici.