dijous, 7 de maig del 2009

Sóc rebel...

Mai no seré del sector moderat de res,
no estic aquí per perdre el temps,
ni per que m’agradin els extrems,
cal avançar cap a l’autarquia
amb la diplomàcia de la rebel·lia.
No acceptaré mai l’oficialitat,
que és fer-li el joc a l’ocupant,
que és una treva que esdevé parany,
lluitaré amb la meva cortesia:
la diplomàcia de la rebel·lia.
A dins el cap hi duc l’estel,
sóc rebel, amunt la resistència,
el meu cor és la llei,
sóc rebel, avant la dissidència,
el meu cor és la llei.
Buida’t el cap de rebaixes de llibertat,
rebutja el producte adulterat,
fes-t’ho a casa tu mateix
i recorda que ho componia:
La diplomàcia de la rebel·lia.
No donaré tampoc la conformitat
ni a les seves lleis, ni al seu estat,
ni a la meva espanyolitat
i en qualsevol cas els respondria
amb la diplomàcia de la rebel·lia.
Passa a l’acció!
Aixequem la insurrecció!
La indocilitat ens portarà
a noves formes de lluitar,
de lluitar cada dia,
amb la diplomàcia de la rebel·lia.
Obre camins
a cops de puny,
a cops de falç,
cal que estiguis fort i entrenat
a l’hora d’enderrocar
els pilars de l’oligarquia
amb la diplomàcia de la rebel·lia

2 comentaris:

Roser Ortiz ha dit...

Lletra de Brams.

Avui fa 4 anys que BRAMS va fe l'últim concert a Berga.

Aquesta és la lletra de la cançó que va cantar en Feliu Ventura amb en Borja Penalba...

SEMPREMÉS!!!

SALUT!!!

Anònim ha dit...

quina gran nit, quin gran concert, que tornin els BRAMS...xD!

ens veiem