dissabte, 6 de setembre del 2008

Com un xaval...!

Així va acabar el concert d'en Manolo García Pártete conmigo un cuartito de silencio.
Préstame esta noche tu maleta de los sueños.
O me echas un pulso, o jugamos un sencillo.
Frótate conmigo hasta que me saques brillo.
Llévame esta noche a San Fernando,
iremos un ratito a pie y otro caminando.
Súbeme al monte de las siete verdades
o enséñame a besar como tú sólo sabes.
Llévame esta noche a San Fernando,
iremos un ratito a pie y otro caminando.
Que si me paro el muermo me puede.
Y si me puede me meto en la cama
que es donde mejor se está cuando llueve.
Que ya no me paro ni un momento
antes de que se nos lleve el viento.
Llévame a ese cine, al de las sábanas blancas.
O córtame el pelo.
O vamos a robar naranjas.
En cuanto amanezca nos subimos a la parra
pa' hacer el amor sobre el lucero del alba.
Llévame esta noche a San Fernando,
iremos un ratito a pie y otro caminando.
Súbeme al monte de las siete verdades o bésame.
O bésame como tu sabes, como tan sólo tú sabes.
Como tan sólo, tan sólo tú sabes.
Enséñame las fotos que tienes en tu caja de galletas.
Enséñame a hacer como tú haces la veleta

2 comentaris:

Roser Ortiz ha dit...

Lletra i a la foto Manolo García.

Un plaer poder assitir ahir en el concert del Manolo García.

En Manolo, està en plena forma, quasi tres hores de concert i sense parar, d'una punta a l'altre de l'escenari, amb visites incloses al públic (18.000 persones), és boig aquest home...

En fi, pell de gallina i bona sensació al cos, que ni els mossos (em van parar) no van poder treurem...

SALUT!!!

no patiu, no havia begut res, bé, sí, aigua...

Anònim ha dit...

Veus com va bé no descobrir on està la barra?!

Magnífiques les dues fotos, encara que en 31 cançons segur que tindràs on triar i remenar. La de la guitarra la tinc igual però d'esquenes des de sobre l'escenari.