dimarts, 10 de novembre del 2009

Fira de Manresa (II) - Relaxa't, disfruta...

I és que és veritat que mai no n'hi ha prou
que mai no plou al gust de tothom.
Primer pensava en la vida passada
l'idealitzava, estava acorralada
i em deia que res ja és com abans
que tot canvia quan ens fem grans
tu fas tota sola tot amb més calma
si penses les coses no n'hi ha per tant
no tinguis por, qui arrisca no pisca
relaxa't, disfruta, sent de debò.
Després pensava que això no va bé
en aquesta vida ai no sé què fer
i em deia que s'ha de fer més calés
un maromo estable i un pis de lloguer
tu fas tota sola tot amb més calma
si penses les coses no n'hi ha per tant
no tinguis por, qui arrisca no pisca
relaxa't, disfruta, sent de debò.
I ara penso a viure el moment
escolto els amics sempre somrient
i em dic que així sóc feliç
disfruto fent rumba i valoro el que tinc
tu fas tota sola tot amb més calma
si penses les coses no n'hi ha per tant
no tinguis por, qui arrisca no pisca
relaxa't, disfruta, sent de debò

2 comentaris:

Roser Ortiz ha dit...

Dijous Paella aquest dissabte passat a la Fira de Manresa.

Gran concert i bona il•luminació (no sempre ens hem de queixar)

SALUT!!!

Sedinis ha dit...

sempre m'ha quedat un dubte sobre la tornada d'aquesta cançó... "qui arrisca no pisca" diu miss. casas... però no era "qui no arrisca no pisca"? va, que aquest dissabte tot dinant ho podrem discutir! ;)