dilluns, 26 de maig del 2008

3 anys de Bastoners

Eixiu tots de casa que la festa bull,
feu dolços de nata i coques de brull,
polimenteu fustes i emblanquineu murs
perquè Carles d’Àustria ha jurat els Furs.
Enrameu de murta places i carrers,
abastiu de piules xavals i xiquets,
aclariu la gola amb vi i moscatell,
que no hi ha qui pare el pas dels maulets.
Vine Pilareta que et pegue un saxó,
els peixos en l´aigua i els amos al clot,
i si no l’empara el Nostre Senyor,
tallarem la cua a Felip de Borbó.
Si l’oratge es gira en mal dels maulets
vindran altres dies que bufe bon vent.
Quan més curt ens lliguen més perill tindran.
Passeu-me la bota i seguiu tocant

10 comentaris:

Roser Ortiz ha dit...

A la foto els bastoners del Quico Sabaté de Sant Celoni en el 3er aniversari. Lletra "El cant dels Maulets"

Resum cap de setmana:
divendres-casal-dissabte-bastoners-sopar-mataró-paella-pluja-més paella-fotlifoc-st.celoni-diumenge-pluja-sudokus-bany...tot bé, gràcies!!!

SALUT!!!

Anònim ha dit...

déu ni dó, tu! un cap de setmana ben mogudet, eh?! però i què faríem si no? aborrir-nos com a ostres! jejeje! no sabem parar quietes nosaltres!

què?! vas poder practicar fotos de proximitat, eh, dissabte?! vas fer servir el macro o què?! jajaja!!! ;p


bonu xiketa, si comences a programar-te l'agenda del cap_de vinent, sàpigues que a premià de mar la liarem ben grossa! Rebombori 2008! http://www.puntdevista.net/debolit/index4.html

au, mus veim!

Anònim ha dit...

M'encanta el teu resum de cap de setmana, de res....

Fan patxoca aquests bastoners, porten una roba molt guapa, ara que si s'emprenyen i et peguen garrotada, kollons amb els bastons!

No sé que se n'ha fet del cap de setmana, el que si sé és que torno a ser al curro. Vols dir que no m'han timat?

Bon dilluns a tothom!

Anònim ha dit...

Bon dia a tothom!!!
Aquí tornem a estar!! Ben mullats i amb son!!
Roser, del teu cap de setmana m´atrau la paella, el bany i els sudokus!!La resta segur que era guapo, però el meu cos no dona per gaire més!!
Veig que estas agafant fondo per a l´estiu mogudet que tindrem!!!
Salutacions

Anònim ha dit...

Roser, noto que estàs rebaixant el teu nivell i això no pot ser!

Sudokus i paella??!! Sembla el títol d'una cançó d'Antònia Font.

Roser Ortiz ha dit...

Tots tranquils que no estic fent el canvi, quan parlo de paella, parlo de DIJOUS PAELLA!!! (demà foto).

El sudokus, el tetris i el bany són algun dels meus vicis que m'ajuden a relaxar i desconnectar, entre d'altres, hehehehe...

Anònim ha dit...

Roseeeeeeeeeeeeerrrrr!!
kom va tot nena!!! ja t has "costumat" als 3 kilos al teu braç suplementaris!?!? sembla ke sí, jejejje
Molt xula la foto d avui, es klar, com no podia ser d´una altra manera.Pero, ki es el de la fotuuu,
ni puti
per cert, saaaaaaaats una cosa?! ets de les pokes persones, integranta ke no membre, jajaja, de les ke trobu a faltar!!! ohhhhh
aveure kuan cauen les birres akestes ke convidesss!!!!!!!1jeje

ns veiem aviat,tinc coses a celebrar, aixi ke ki vulgui k s apunti!!!jajajajajaj

SAlut!!!
M*

Roser Ortiz ha dit...

El de la foto és l'Isaac amb el mocador de la Patum al braç.

Anònim ha dit...

Eis Roser!

Em passo pel blog i m'he dit: però si sóc jo el de la foto!

i res, que l'he robada pel meu flog. jejeje Espero que no et sàpiga greu...


m'encanta el blog... tot just l'acabo de descobrir i ja m'entretenc 'xafardejant'.



ens veiem pel Quico, o d'espera al tren de la Renfe...


ciao,

Isaac

Anònim ha dit...

aix,

et deixo enllaç del flog
http://www.fotolog.com/luigi21

i el de la colla bastonera
http://www.fotolog.com/bastoners_quico


cuida't