dilluns, 19 de maig del 2008

Pell de gallina

No, no buscarem nous camins.
No, no buscarem noves maneres.
No, no buscarem causes eternes
ni buscarem cap paradís.
Només farem senyals de fum per als
qui encara hi vulguin veure.
Predicarem la religió per als qui
encara vulguin aprendre.
I ofegarem les queixes
dels malalts de malenconia
trinxant malmeses i velles cançons
fetes d' encenalls.
Ni tan sols queden museus on
vulguin dissecar-nos,
ni tan sols queden cançons
excitants per masturbar-nos,
ni tant sols ens queda enlloc
un racó per amagar-nos.
Deixeu-nos morir en pau.

5 comentaris:

Roser Ortiz ha dit...

A la foto i lletra Kisch aquest divendres passat a Girona.

Genial tornar a retrobar els Kitsch després de tant de temps, no vaig poder anar al seu primer concert, però quan vaig saber que tocaven a Girona, m'ho vaig muntar per poder-hi anar, vaig fer mil voltes per Girona per trobar el lloc del concert, sort d’uns nois que em van portar pel bon camí. El concert brutal, impressionant, amb un públic entregat i emocionat... Gallina de piel!!!

Després a les 23:15h vaig anar cap a Porqueres a veure el primer concert d'Aramateix, però, això ja ho explicaré demà... i dissabte vaig estar al FONA però deixeu-me situar que encara estic o millor encara no estic...!

LLARGA VIDA ALS KITSCH!!!

SALUT!!!

Anònim ha dit...

Realment emotiu retrobar-nos amb els Kitsch...

ens veiem,

A.

Anònim ha dit...

Gallina de piel!! Quina gracia!!
No tinc l´honor (per variar) de coneixer aquest personal, però tal i com parla la Roser, potser haurem de escoltar-ne alguna cosa!!
La lletra ja fa per aquest dilluns de merda!!Estic completament d´acord!!
Salutacions i Bona setmana!!
PD: Roser no pares quieta!!!

Anònim ha dit...

Estic d'acord amb el Didac, la música és molt adient per un dilluns fastigós.
Roser, ets l'hòstia divendres primer a Girona després a Porqueres i dissabte al FONA. No entenc com t'aguantes un dilluns. Deus estar feta de matèria indestructible, iron woman, sí senyor.
Bona setmana.

Anònim ha dit...

Ei! hauries d'haver posat una altra lletra més animada, que entre que es dilluns i plou només faltava això, je je.

ànims!

ali