divendres, 30 de maig del 2008

Els llibres i la vida

Ara que plou pel silenci del mar
i que sentim com l'esperit rebel
mescla l'oblit amb la pluja,
obrirem els balcons a una altra tarda,
a un jardí desolat i solitari.
Ens reveurem infants, devastadors
de platges i camins, o potser homes
una mica més tendres al crespuscle
perquè estimem per primera vegada,
i en l'oci malaltís d'aquest retorn
hi haurà tot el que és bell: els llibres i la vida
i el que hem perdut dia a dia i arreu
pels vells jardins oblidats de la pluja

6 comentaris:

Roser Ortiz ha dit...

Autor del poema Miquel Martí i Pol.

Per ser divendres tinc molta son, però amb una bona migdiada estaré com nova i a punt per anar a voltar, ja us explicaré dilluns o no...

SALUT!!!

(Per cert, que us sembla el canvi de la capçalera, us agrada?)

Anònim ha dit...

Bon dia Roser!

crec que és normal que els divendres es tingui molta son, i és que s'acumula la de tota la setmana...!

la capçalera m'agrada força, però és que ara mateix no recordo com era l'anterior... :S jejeje!!! el text sí, és molt gran!


per cert... i aquesta mà? de qui és? perquè a no ser que el seu propietari no s'hagi rentat durant molts dies, dedueixo que és fonera...! jejeje!!!


apa, bon cap de setmana!!!!

Anònim ha dit...

La nova capçalera m'agrada molt, espero que no la canviïs com a mínim durant una bona temporada.

Si Roser, fes una bona migdiada i dilluns, i tant que ens ho explicaràs!

El poema és perfecte i sembla que l'estigui recitant el de la foto. Per tant veig que encara que tinguis son, segueixes inspirada.

Fins dilluns.

Anònim ha dit...

No m'agrada la nova capçalera: vull una foto teva de cos sencer!

Anònim ha dit...

Estic totalment d'acord amb en Xavi!!
Una bona fotografia de cos sencer, faria molt més atractiva la capçalera!!!
i ara que bé el bon temps, podries fer-te la foto en bikini, no?
Salutacions i bon cap de setmana!!!

Sedinis ha dit...

m'he fet un blog...!!! a viam què dura... jejeje!!!