dimecres, 21 de maig del 2008

El Fona és així!!!

Diumenge al matí m'aixeco del llit,
miro sota els llençols i sé que la tinc aquí.
És més fort que jo, quasi una obsessió,
tinc el cervell sota dels pantalons.
Dimarts cap al tard fotent-me un tallat
em miro la bragueta i ja torno a estar trempat.
Vull sortir un moment perquè em toqui el vent
abans no em vingui una glopada de llet.
Les dones se m'espanten quan vaig pel carrer,
les velletes del barri i els gossos també,
no ser si n'estic fent un gra massa,
doctor Corbella no sé què em passa!
Però vaig calent de valent, sempre tant calent,
tothom ho comenta, ho sap tota la gent

11 comentaris:

Roser Ortiz ha dit...

El grup ara no recordo com es diu, ho buscaré però si algú ho sap que ho avanci, si us plau. Pel que fa a la lletra és dels Pets.

El Fona és així diferent a tot el que et puguis trobar a altres llocs.

El Fona és com la droga, com a mínim s'ha de provar un cop a la vida...!

apa, SALUT!!!

Anònim ha dit...

Doncs ho provarem, i tant que si! Vaja, vaja amb el Fona ara veig el que m'he perdut.
La lletra una passada i la foto és massa. Doctor, doctor, què em passa doctor? això és el que en aquests moments em pregunto jo....

No m'esperava aquestes emocions tant fortes de bon matí, però m'he espavilat de cop.

Anònim ha dit...

http://www.fotolog.com/rockpress/27938979

Jordi Pitti ha dit...

no calen comentaris....


el fantasmilla.

Anònim ha dit...

això es va veure al FONA?! i jo on era en aquells moments?! potser a la línia roja? jajaja!!!

llarga, llarga vida al FONA!


no és que s'hagi de provar un sol cop a la vida; és que un cop l'has provat no te'n pots desenganxar... i si no, que ens ho diguin a nosaltres, eh roser?


apa xula, esperem veure't pel marejme aquest dissabte!


petonets!

Roser Ortiz ha dit...

Si no m'equivoco el nom del grup és Elèctric Vailets.

SALUT!!!
DEMÀ MÉS FONA!!!

Anònim ha dit...

Estic completament d´acord amb la lletra d´avui!!!
Necesitem doctors/es que ens diguin que ens passa, però potser no cal, oi? Anem tots més calents que... això és la primavera!!
Sobre la foto no fare gaire comentaris, aixì si, el sector masculi del blog exigim una compensació els proxims dies!!
Salutacions

Anònim ha dit...

Un cul molt electritzat, sí senyor. I la lletra molt adient.
S'haurà de fer una incursió pel FONA de l'any que ve.
I, ara, quin és el proper concert?
al Maresme?
Si us plau si demà hi ha més foto del FONA posa'ns el davant d'aquest culet.
Agur

Anònim ha dit...

joder roser! que susto!

no es que la foto no esté bien hecha pero vaya tela...ja ja.

apa que ja es dimecres!

alice

Jordi Pitti ha dit...

Quines coses Roser, l'altre dia quan anava a comentar-te una foto dels meus amics Di-versiones a Figueres em vaig topar amb les "burletes" de dos "suposadament" professionals d'una refutada publicació amb la q he col·laborat un munt de vegades, jo tb podria comentar coses dignes d'alcohòlics anònims, però m'abstindré, i en canvi, com a contrapartida us ensenyo a tu i al teu "amic" Xavi una foto q mai fareu per raons obvies...
Dalt de tot d'una torre d'altaveus en Pemi Fortuny canta "Apareix-te a casa meva" ...
Sento ser així nois !!!...El vaig veure pujar i vaig dir-me ...ara o mai...i vaig pujar rera d'ell per poder fer aquesta instantània.

Anònim ha dit...

:-D siii són els Electric Vailets! com disfrutí en ixe concert!!