dimarts, 6 d’abril del 2010

Angelina i els Moderns

No, no he volgut pintar
al teu cabell llarg
ni les teves mans.
Ni el teu cos, que he envoltat
d'ones que he robat
al mar abrivat.
No, no he volgut pintar
aquest despertat
serè, deslliurat.
Ni el primer cant d'ocell
que ens acosta el vent
abans de l'adéu.
I ara que el temps se m'emporta
i em tanques la porta
per on vaig entrar.
No, no vull recordar
ni la teva imatge
ni les teves mans.
No, no em puc aturar
i mirar la vida
des del finestral.
No, no vull trepitjar
fulles que em recoden
el teu caminar.
No, ja no vull tornar
al camí que em porta
a la teva llar.
I ara que queda enrera
aquella drecera
per on vam passar.
No, no vull recordar
ni la teva imatge
ni les teves mans.
No, no em puc aturar
i mirar la vida
des del finestral

2 comentaris:

Roser Ortiz ha dit...

Lletra Lluís Llach. A les fotos Angelina i els Moderns a la nit dins del 2on cicle de Música a l'Expressió Directa.

SALUT!!!

Sedinis ha dit...

boníssimes!!! i la de l'Òscar Dalmau... hahaha!! XD quina tela! saps que no recordo quina cançó va cantar?
titi, ens veiem a Cardedeu divendres, oi? va, que així em faràs memòria del dia aquest... ¬¬'
ale Roser, mus veim!!!
petonets!!!