dimarts, 15 de febrer del 2011

Festes Decennals - Valls (III)






Sento l'olor de la nit que s'atansa en misteri.
Adéu sol.
M'enterboleix la ment, em desperta els sentits,
fa tant temps que no em sentia tan sol.
I baixo al carrer que he de treure diners,
i em cago en el caixer que em diu que no tinc ni un ral.
Avui, no em cal.
M'ha trucat el Miquel i que ell li cauen del cel
i avui m'invita a volar, avui volarà, diu avui volarà.
Avui volarà, avui volarà...
La nit ha caigut dels fars als fanals,
passen blancs i vermells,
i els dos junts ballant amb ells
i entre l'ombra i la llum de mil bars plens de fum,
com si fóssim germans, ens coneguéssim de fa mil anys.
Som cinc mil que ballem entre el cel i l'infern,
no vull que em facis petons, però, follem.
Follem. Follem. Follem. Follem.

2 comentaris:

Roser Ortiz ha dit...

Lletra i a les fotos Mishima a les festes decennals de Valls.

Després del concert d'Obrint Pas, va ser el torn dels Mishima, on tots pensaven on van posant els Mishima aquesta hora... però va funcionar prou bé, evidentment va marxar gent, però una bona part és va quedar a cantar les cançons d'aquest grup...

SALUT!!!

Aura Domènech ha dit...

sóc la noia de l'última foto. moltíssimes graciees, és xulissima :) també m'agraden molt totes les altres fotos!