dilluns, 28 de març del 2011

Te'n vas anar...





Te'n vas anar i em vas deixar tot sol, 
jo comptava cada mes amb el teu sou. 
D'un sol tret vas ferir butxaca i cor 
i jo que pensava viure sense fotre cop.
Em vas deixar amb el cul a l'aire 
i els ous penjant, 
em vas engegar a fer la mà sense pietat.
Ara visc en un pis amb estudiants, 
em fan fregar els plats i treure la pols de tant en tant. 
La merda s'amuntega pels racons més amagats 
i cada dia lluito amb legions d'escarabats.
Ara friso per un plat precuinat 
dels que compraves abaix al supermercat. 
Anyoro el fum que deixava el teu tabac 
i trobo a faltar les calces enmig del terrat.

1 comentari:

Roser Ortiz ha dit...

Lletra i a les fotos Lo Pardal Roquer aquest dissabte passat a la Farinera del Clot, dins dels actes del II Aplec Modernista del Barcelonès.

Salut!!!