dilluns, 11 d’abril del 2011

Buscant la veritat





Cada dia de la vida
M'aixeco diferent
Ahir estava a la glòria
Avui molt malament
M'invento mil històries
Per veure-ho tot més clar
Però quan tinc la teoria
La pura realitat la fa canviar
Faig la llista de les coses
Que vull arribar a fer
Em marco els objectius
Hauria d'anar bé
Defujo frustacions
Buscant una sortida
Però no existeix la brúixula
Que indiqui com anar per aquesta vida
Hauré de respirar / Mirant cap a l'orient
Hauré de fer tai-xi / Hauré de fer un bonsai
I és que provo mil maneres de trobar el meu benestar
Em miro i em pregunto fins on puc arribar
Sense perdre el nord
I és que faci el que faci
Tinc la sensació
Que he donat molt més
Del que no he rebut jo
Buscant la veritat
M'he trobat mitja mentida
Però si tinc una moneda
Tot funciona ben de pressa i de seguida
De petit ho imaginava
Tot molt més senzill
Jo vull ser bomber
Tenir dona i fills
M'aixeco aquest matí
Mirant per la finestra
I penso en quantes coses s'han de fer
Fins arribar a la funesta
Hauré de meditar / Mirant el sol ixent
Hauré de fer tai-xi / Hauré de fer un bonsai
I és que provo mil maneres...

1 comentari:

Roser Ortiz ha dit...

Lletra i a les fotos Sanjosex a Olot, dins el festival ZoomVi.

SALUT!!!