dijous, 21 de maig del 2009

Passo la vida fent la viu-viu

Diumenge al vespre ben avorrit
Vaig al Morrosko a comprar tabac.
Xerra que xerra amb tota la penya,
me cago en l’hòstia m’he emborratxat!
Passo la vida fent la viu-viu,
buscant festeta, buscant caliu!
Passo la vida fent la viu-viu,
buscant festeta, buscant caliu!
Avui és dimarts o potser és dimecres,
no ho sé del cert però ja vaig ben pet.
Tot xino-xano vaig passejant
per la vorera on fa solet.
Passo la vida fent la viu-viu,
buscant festeta, buscant caliu!
Passo la vida fent la viu-viu,
buscant festeta, buscant caliu!
Avui és dijous i demà és divendres,
no ho sé del cert si he d’anar a currar.
Per si de cas jo me’n vaig de festa,
si ho pots fer avui no ho facis demà!
Passo la vida fent la viu-viu,
buscant festeta, buscant caliu!

2 comentaris:

Roser Ortiz ha dit...

A les fotos la selecció nacional de músics [el millor de cada casa] en el 11è aniversari de l'Atzucac...

Que grans són aquesta penya de l'Atzucac, els millors organitzant festes i festetes...

i per molts anys!!!

SALUT!!!

Sedinis ha dit...

mare de déu...! quines paraules més sàvies, Roser!!! jajaja!!! XD

"ai que bé, s'està a l'atzucac!!!"