divendres, 22 de gener del 2010

Tot és molt senzill

Hi ha una carretera
Prop de torroella
Que quan passis per allà
No deixis de mirar
Veuràs com t’agrada
El verd d’aquella plana
El gris de la muntanya
Tot és molt senzill
Però res hi desentona
Jo no se què té
Però m’impressiona
L’altre dia anàvem
Pels volts del montgri
I un que allà passava
S’acosta i em va dir
Espatlleu les carreteres
Us coneixeu les dreceres
Pel que a mi respecta
Ja podeu fugir!
El tiu es pensava
Que no érem d’aquí
Una tarda anar fent cua
Cap a la platja de pals
Esperant per deixar el cotxe
Esperant per prendre el bany
Si vols anar a peratallada
Val dos euros una entrada
Tot això és un rotllo
Pels que som d’aquí
Volem àrea verda
Al baix ter montgrí !
Hi ha una carretera
Prop de torroella
Que quan passis per allà
No deixis de mirar
Veuràs com t’agrada
El verd d’aquella plana
El gris de la muntanya
Però m’impressiona
Ullastret, llabià, mata i serra de daró.
Tot és molt senzill
Però res hi desentona
Jo no se què té
Però m’impressiona
Ullastret, llabià, mata i serra de daró...

2 comentaris:

Roser Ortiz ha dit...

Lletra i a les fotos Sanjosex.

Dimecres i dijous feia la preestrena a l'Heliogàbal de Gràcia del seu nou treball "al marge del camí".

Demà dissabte fa l'estrena oficial a Girona.

SALUT!!!

Anònim ha dit...

jo sóc nascut al costat de mata, serra, llavià i ullastret... hi treballo cada dia... te rao, tot és senzill

david dancing poparb