dimarts, 29 de juny del 2010

(III) PopArb'10 - Joan Colomo

Veig el mar,
sento els estels,
hi ha un arbre riu,
mentre mou les arrels.
Ja s'ha amagat el sol
la lluna està creixent,
sento el cant d'un mussol,
o potser és l'oreig del vent,
però jo vull córrer món,
jo vull anar amb el vent,
vull conèixer altres terres,
vull conèixer gent!
Gent com tu i com jo
Gent sense raó
camina si estàs amb mi i vols venir...
Anem!
Hi ha gent que mira el sol,
hi ha qui es mira el melic,
hi ha gent que no en té prou,
gent que ven el seu esperit
però jo vull córrer món,
jo vull anar amb el vent,
vull conèixer altres terres,
vull conèixer gent!
Gent com tu i com jo
Gent sense raó
camina si estàs amb mi i vols venir...
Anem!

1 comentari:

Roser Ortiz ha dit...

Lletra i a les fotos Joan Colomo al PopArb'10.

En Joan Colomo va presentar el seu nou treball "Contra todo pronostico".

SALUT!!!