dimecres, 16 de juny del 2010

Vivint a cada instant

Visc la vida vivint a cada instant,
cec al que era demostres,
sord als teus laments.
El que et va seguir va acabar perdut,
sigues tu el que et quedes podrit.
Ara és el meu torn de parlar!
Els teus anys d'explicacions,
n'he tingut prou!
Ara em toc fer el meu camí,
veig als teus ulls la cara del fracàs,
no abandonaré, no em rendiré;
si t'interposes acabaré amb tu!
Tingue-ho clar, sóc capaç,
estic a punt, puc amb tu, estic aquí
em veus, em sents...
Fins al final dels reptes que m'he anat proposant,
estic segur que et menjaràs el teu discurs,
fart dels teus plors i fart dels teus consells,
perde't cabró em fots fàstic collons!
Fart del teu discurs, fart dels teus consells,
fart de tu!

1 comentari:

Roser Ortiz ha dit...

Lletra i a les fotos Alatak a les Cabanyes.

Tinc el blog una mica abandonat, però tot té un motiu, i aquest és que estic preparant per dissabte 19 de juny a les 7 de la tarda una projecció de les fotos de Palestina. És farà a l’Ateneu Popular X de Vilafranca, si algú vol venir, ja ho sabeu...

Ja comencen els festivals i allà estaré per retratar-ho tot...

SALUT!!!