dilluns, 26 de juliol del 2010

La Pegatina a l'Acampada'10

En un món ple de cabòries
On mana la resignació
Els somnis no escapen
De no ser més que una il·lusió
Que tot allò que fem,
Que tot allò que som
És la vida
Que et dóna raons digueu,
i digueu el que vulgueu
Que la vida són dos dies
I a mi no me’ls traureu
Que potser jo semblo estrany
Que potser sóc un malalt
Però m’he acostumat a viure
Com si hagués de morir demà
Ma mare ja m’ho deia
Que no em precipités
Però a mi la pluja m’agrada
Em refresca el cervell
Que el riure és cirera
I la pena poca feina
Que de cadires
N’hi ha per dar i per vendre'l digueu,
i digueu el que vulgueu
Que la vida són dos dies
I a mi no me’ls traureu
Que potser jo semblo estrany
Que potser sóc un malalt
Però m’he acostumat a viure
Com si hagués de morir demà
Que si obro la finestra
És perquè fa calor
Que si m’ajunto a les més lletges
És per compassió
Que no trafico amb el que penso
Encara que sigui bo
Que se trepitjo quan camino
És per fer-te por
Que tot allò que fem
Que tot allò que som
És la vida
Que et dóna raons digueu,
i digueu el que vulgueu
Que la vida són dos dies
I a mi no me’ls traureu
Que potser jo semblo estrany
Que potser sóc un malalt
Però m’he acostumat a viure
Com si hagués de morir demà

1 comentari:

Roser Ortiz ha dit...

Lletra i a les fotos La Pegatina a l'Acampada Jove de Montblanc.

Una vegada més l’acampada va ser una repetició de la jugada, els mateixos grups de sempre, amb comptades novetats... La del dijous va ser la Pegatina, que porten una temporada brutal de concerts per arreu del món i no paren...

A l’Acampada, tot i recent arribats del Quebec, van fer aixecar la polseguera de Montblanc, des del principi fins el final... la jovenalla va xalar de valent.

Pel que fa l’acampada, em cansa, m’avorreix, sempre el mateix, nens que porten un “piganillo” que es creuen superiors i no deixen de tocar la pera amb tonteries, als que estem treballant...

[Sembla que no acaben d’entendre que no estem allà per gust, no som voluntaris, ni jerkis, ni res de tot això, som persones que estem treballant per intentar fer una crònica i un reportatge de la seva acampada...]

SALUT!!!