dilluns, 27 de juny del 2011

Construïnt futur...







I com sempre Babylon
intentant destruir rebels,
i creant nazis ignorants 
que ara es rapen els cabells,
i que roben la teva imatge Skinhead.
Skinhead rude i rebel
orgull roig del barri obrer,
puny tancat i estel roig
destruint a Babylon
Skinhead: Red; Red; Red
Skinhead: Red; Red; oi!
Ja n'he fet 14 i em rapo el cap i musicalment 
m'agrada l'ska. Tots els meus orígens són 
Jamaicans, entren al meu cos amb ritmes
Africans. Sóc del barri obrer i coherent
trencant el cap als nazis que em trobo als
carrers. Oi!; Ska; Reggae! em posa a punt
d'entendre les coses amb tendència punk.
Amb l'acció directa: contra el feixisme.
Amb tots els colors: contra el racisme.
Organitzant la lluita, construïnt futur.
Fins a la victòria caminant tots/es junts/es

1 comentari:

Roser Ortiz ha dit...

Lletra d'Inadaptats. A les fotos Alerta (ex-Skatasun) a la CSO La Forsa de Cornellà.

SALUT!!!